Pozice: OBCHODNÍ MANAŽER PRO ZAHRANIČNÍ OBCHOD [stabilní sZpět na výpis

Pozice: OBCHODNÍ MANAŽER PRO ZAHRANIČNÍ OBCHOD [stabilní s
Oblast vykonávání práce: Afrika
Požadované vzdělání: SŠ / VŠ
Obor: Prodej a obchod
Znalost PC, IT: MS Office
Znalost jazyků: AJ
Podrobný popis: Pro našeho klienta, významnou výrobní společnost, hledáme vhodného kandidáta na pozici:

OBCHODNÍ MANAŽER PRO ZAHRANIČNÍ OBCHOD [stabilní společnost](swavkun)

Popis pozice
- zodpovídá za marketing a prodej systémů a výrobků společnosti na určeném teritoriu v zahraničí a pro vybranou cílovou skupinu zákazníků, zejména v teritoriu Asie a Afriky
- prezentuje nabízená řešení obchodním partnerům nebo zákazníkům zejména v zahraničí
- vede předprojektový tým, který vytváří nabídky, nebo pracuje na nabídce samostatně
- zodpovídá za přípravu a průběh obchodního případu až do podpisu smlouvy
- sbírá a přináší z trhu informace o požadavcích zákazníků a informace o konkurenci
- připravuje dílčí marketingové plány společnosti včetně jejich vyhodnocování
- zabezpečuje účast společnosti ve výběrových řízeních a na veletrzích
- projednává, připravuje a uzavírá obchodní smlouvy po příslušném schválení
- spolupracuje s technickým útvarem na zadání technické specifikace při zavedení výrobní zakázky
- připravuje podklady pro cenové kalkulace
- spolupracuje s technickým útvarem při tvorbě zákaznické dokumentace
- pravidelně reportuje vedoucímu zahraničního obchodu

Požadujeme
- VŠ vzdělání technického (elektro, IT či doprava), nebo ekonomického zaměření
- praxi na obdobné pozici: minimálně 5 let (nejlépe se zkušenostmi s trhy Asie a Afriky)
- znalost práce na PC (vysoká uživatelská úroveň, aktivní práce v prostředí Windows, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer,…)
- pokročilou znalost angličtiny, velkou výhodou znalost francouzštiny
- prezentační dovednosti, vysokou úroveň vystupování a jednání
- prodejní schopnosti, samostatnost
- vztah k technické problematice
- ochotu cestovat do zahraničí
- řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme
- zajímavou práci ve stabilní české prosperující společnosti
- výdělek odpovídající pracovnímu výkonu a další benefity (dle pracovní pozice)
- možnost dalšího vzdělávání v jazykových kursech, v programu firemního vzdělávání
- možnost dalšího profesního růstu
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění (ve výši 3 % z hrubé mzdy)
- bonusy ke mzdě a v případě zisku roční odměny

Informace pro uchazeče:
V případě Vašeho zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj aktuální životopis
na e-mail: rychnov@manmark.cz, nebo nás navštivte přímo v kanceláři
ManMark / PR Office Rychnov nad Kněžnou, Staré náměstí 51, 516 01
Datum registrace: 28.06.2016

Zaměstnavatel


Kontaktní osoba:
Petr Skalník
Panská 1492, 51601 Rychnov nad Kněžnou
608827770
petr.skalnik@jpoint.cz
http://www.jpoint.cz

Odpovědět

Najděte si práci s Jooble

Práce v České republice

Líbí se vám web portál?

Chcete byt, dům?